dimarts, 31 de març del 2020

LLENGUA CASTELLANA

M'imagino que ja teniu l'anunci acabat!!!

Hi ha alumnes que m'han fet una foto de l'anunci i el m'han enviat al meu correu. N'hi ha d'altres que tenen escàner i l'han adjuntat al meu correu... Jo no ho havia demanat... però els qui volgueu... en vista que això va per llarg... m'ho podeu fer arribar, si vos fa il·lusió.

Feina d'avui:

  • Fer la lectura "Días de tormenta" de les pàgines 130, 131 i 132. 
  • Avui només feim una primera lectura, sense fer cap activitat.
  • Mos fixam amb les paraules noves que solen estar en blau al costat de les pàgines.
  • Llegim la informació complementària que hi ha als requadres de la lectura.
  • Si no sabem el significat d'alguna paraula, la podeu cercar al diccionari o per internèt.
  • També, podeu provar d'intentar endevinar el seu significat pel seu contexte, és a dir, amb la resta de paraules de la frase intentar endevinar el seu significat.

QUI SERÀ AQUEST PERSONATGE???

ANAU BEN ALERTA!!!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada