dilluns, 16 de març del 2020

COM HO FAREM???

En principi, aniré pautant les tasques en funció de les assignatures assignades damunt horari. D'aquesta manera, ens asseguram que els alumnes van fent diàriament la tasca i no se'ls acumula feina.

Quan toqui taller, he pensat que proposaré activitats als alumnes d'enginy, endevinalles, de pensar, fer qualque repte... coses així... que siguin més lúdiques i els alumnes puguin passar un bon moment... dins aquesta situació mala de passar per a tots.

Quan toqui "Llegim i escrivim en parella" he pensat que enviaré lectures de comprensió lectora perquè individualment puguin anar practicant aquest bon hàbit.

Abaix de la pàgina del blog hi ha un lloc on posa "Formulari de contacte". Aquí vos podeu posar en contacte amb jo. El que escrigueu aquí, només m'arribarà a jo. No és públic. Serà per aquesta via on ens podem anar comunicant aquests dies, si teniu algún dubte o si m'heu d'enviar els resultats d'exercicis que pugui posar. Així jo podré anar avaluant i seguint les diferents tasques que vagin fent els alumnes des de casa.

Cada dia a partir de les 9'30h podreu consultar la previsió de tasques per dia.

Una besada virtual a tots i a totes! i sobretot, molta salut!



Resultat d'imatges per a "beso"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada