dilluns, 23 de setembre del 2019

TORNAM A COMENÇAR LA SETMANA!

La primera sessió és la de llengua catalana... en comptes de fer la llista (encara hi havia son) continuam amb la lectura de "El meu naixement". A mesura que acaben i ho tenen tot bé, comencen a fer l'expressió escrita relacionada amb la lectura. Cada alumne ha d'escriure sobre el seu naixement. Mínim 10 línies i màxim 1 pàgina.





EL MEU NAIXEMENT

Hola! Em dic Plomes i abans de néixer jo estava formant-me a dins d'un ou. Molt a poc a poc es van fer les meves potes, els meus ulls, el meu bec i tot el meu cos. Però d'aquell temps no recordo res. La meva mare em va explicar després, que mentre em feia, jo estava adormida. Ella seia damunt de l'ou amb molta cura per a no trencar-lo.

Resultat d'imatges de pollet naixent

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada