dimecres, 18 d’octubre del 2023

DIA DE LES ESCRIPTORES 2023



L'any 2017 vaig presentar el meu primer llibre 'Desig d'estiu' i va ser el primer que vaig escriure i il.lustrar. Inspirat amb una historia real que em va commoure, quan els dos ximpanzès del zoo es varen escapar. 

Vaig continuar amb 'Dolly tresca mon " . Una ovella protagonista viu moltes aventures dins un context proper i significatiu per als lectors.

Al 2020 vaig començar amb la primera col.lecció de contes que té com a protagonista un caragol molt especial: en Quixot. Aquesta col.lecció consta de 5 títols: " Quixot i l'escola", "Quixot i Sant Antoni", "Quixot i la primavera", " Quixot i el medi ambient" i " Quixot i les emocions".

Aquesta setmana surt el primer conte d'una altra col.lecció en llengua anglesa que té com a protagonista una sargantana molt elegant anomenada Smart Lizard. El primer conte es diu "Smart Lizard's Day". Pròximament aniran sortint els propers títols.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada