dilluns, 27 d’abril del 2020

BON DIA! COMENÇAM LA SETMANA!

Vos desitjo un bon dilluns a tots i a totes!!!

Aquesta setmana ja no és Sant Jordi... i he pensat fer una setmana temàtica... Si recordam un poc... des de que estam confinats hem fet una espècia de setmanes temàtiques: endevinalles, enigmes, taller de cuina, Sant Jordi...

Per tant, per aquesta setmana vos proposo:

SER ELS PROTAGONISTES DE LA HISTÒRIA!!!

Si féis clic damunt aquest enllaç COVID-19 LA MEVA CÀPSULA DEL TEMPS vos podreu descarregar aquesta proposta tan interessant que m'han fet arribar. És una activitat obligatòria.
Manual del científico: Nuestra Cápsula del Tiempo. Curso 2013/2014 ...


Cada dia vos aniré pautant les pàgines que heu de fer. 

IMPORTANT! I si no tenc impresora??? Com ho puc fer??? Idò molt fàcil!!! Pots anar mirant les pàgines al document i fer les activitats a un fol o a un quadern!!! Fàcil, no?

  • QUÈ HE DE FER AVUI???
  • La portada
  • El saps que estàs fent història?
  • COM M'HO HAS D'ENVIAR? Me pots fer una foto de la feina feta i l'envies al meu correu mcquetglas@gmail.com i si tens escanner, també ho pots escannetjar i l'envies també al meu correu.
ESPER QUE T'AGRADI AQUESTA PROPOSTA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada